1. Zamawiający: Fundacja Klucz na Rzecz Edukacji i Upowszechniania Czytelnictwa Osób Niewidomych i Słabowidzących, ul. G. Rossiniego 17/14, 03-289 Warszawa.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie od czerwca 2024 r. do lutego 2025 r.
3. Przedmiot zamówienia:
Wynajęcie studia nagrań wraz z realizatorami dźwięku w celu nagrania 600 arkuszy wydawniczych (średnio 75 arkuszy wydawniczych miesięcznie) książek na rzecz niewidomych i słabowidzących czytelników nie mogących czytać zwykłego druku w ramach art. 33 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
4. Podstawowe wymagania dotyczące zamówienia:
Nagranie książek w formacie wave 44.100 khz 16 bit mono.
5. Dodatkowe wymagania dotyczące zamówienia:
- podanie kosztu brutto nagrania jednego arkusza wydawniczego, uwzględniając nagranie materiału wraz z późniejszymi poprawkami,
- możliwość nagrania średnio 75 arkuszy wydawniczych (ok. 75 h nagrań) książek miesięcznie,
- pracownicy studia powinni mieć doświadczenie i wiedzę w pracy przy cyfrowej rejestracji i obróbce dźwięku,
6. Kryteria oceny oferty:
Kryterium, które Zamawiający bierze pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest: Cena (C) - 70%
Dyspozycyjność (Dys) – 30 %
Dyspozycyjność (Dys) – gotowość do rozpoczęcia realizacji nagrania po zgłoszeniu telefonicznym lub poprzez email.
powyżej 48 h – 10 pkt
od 24 h do 48h – 20 pkt
do 24h – 30 pkt
Ocena łączna kryteriów „Ceny oferty brutto oraz dyspozycyjność studia” zostanie wyliczona według wzoru:
Σ pkt = C + Dys
C = (cena minimalna brutto/cena badanej oferty brutto) x 70 pkt
W przypadku takiej samej liczby punktów uzyskanych przez oferentów zamawiający przewiduje licytację. Cena wyjściowa nie może być wyższa niż złożona w ofercie.
7. Termin oraz sposób złożenia oferty:
Ofertę wraz z wypełnionym formularzem oraz referencjami proszę przesłać e-mailem na adres: info@klucz.org.pl do dnia 07.06.2024 r.
Termin związania ofertą – 60 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Oferta będzie wykorzystana do określenia wartości szacunkowej zamówienia, jak również do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający dopuszcza, aby komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywała się za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa.
Termin obowiązywania umowy: do lutego 2025 r.
Informujemy jednoczenie, że fundacja Klucz nie zwraca kosztów przygotowania oferty.
- opis przedmiotu zamówienia,
- formularz oferty,
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych,
- oświadczenie wykonawcy.
W przeprowadzonym postępowaniu najlepszą ofertę złożyła FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP" z Warszawy, z którą została zawarta umowa.